Clom's Closet

ページ

2015年9月17日木曜日

Beautiful in white !!!!!!!!

  Hello!
 We are Clom's Closet
at 31A Xuan Dieu str., Tay Ho., Hanoi Vietnam.




The happiness of a woman is being put on her white dress.
And our joy is seeing customers
his happy smile in costumes that we make them
True indescribable emotions while receiving acknowledgments
praise from the products that they also played a part in the
perfecting it to take up to the customer.
Hopefully this young guests will have a fun party and a marriage
to be happy


Niềm hạnh phúc của một người con gái là được khoác lên mình bộ váy trắng .
Và niềm hạnh phúc của chúng tôi là khi nhìn thấy khách hàng của
mình cười hạnh phúc trong bộ trang phục mà chúng tôi làm cho họ
Cảm xúc thật khó tả khi đón nhận những lời cảm ơn
những lời khen từ sản phẩm mà mình cũng góp một phần trong sự
hoàn thiện nó để đưa được tới tay khách hàng.
Hy vọng vị khách trẻ  này sẽ có một buổi tiệc thật vui vẻ và một cuộc sống hôn nhân
hạnh phúc






■Clom’s Clost blog↓
■Contact us↓
TEL (+84) 4 37188233
How to go to Clom’s Closet(Open the maps)↓