Clom's Closet

ページ

2014年12月15日月曜日

Clomscloset dükkan hakkında tanıtım

Merhaba!
Biz Clom`s Dolap vardır
Bugün bizim dükkana hakkında everyboody tanıtacak.

"A made-to-sipariş, ben zengin bir yaşam tarzı yaratacak."
"Hepimiz senin Mutluluk yaşamı yaratmak
ve, Custom ile bir kavram olarak "yapılan set
Made-to-sipariş hayat herkes
Ben yardım için izin ediyorum.

Hanoi, Vietnam, Tay Ho ilçe
Ben, Xuan Dieu cadde boyunca yer alan am
Bayanlar ısmarlama giyim mağazası
"ClomsCloset" dir.

CIMG2521-300x225

Ve sen dükkanı girdiğinizde gözleri girmesini
Renkli kumaş, kumaş, kumaş ... !!

İthal kumaş yaklaşık 2000 çeşit
Ve, seçtiğiniz kumaş seçtiğiniz için teşekkür ederiz
Ben terzilik olacaktır.
Elbise, etek, pantolon, üstleri,
Mahkeme, parti elbise, Çocuk giysileri ... vb

Tüm sipariş yapılan mevcuttur.


DSC_4076


2F'de elbisenin ek olarak
Terziler da mümkün hale gelmiştir.
Japonya, İtalya, Birleşik Krallık daha
Biz kumaş seçimi hazırlayacak.

Bizim dükkanın Tavsiye noktası
Bir şey daha "Japon".
Kapsamlı kalite kontrol.
Made In Japan dünya markası
Burada Gerçekleşme Vietnam.
Mağaza Japon personel ikamet!
Ya ince tasarım Japon kurşun çünkü
Stil bile mümkün istişare olduğunu!

İşte Hanoi, Vietnam
Ondan da seyahat isteklinin büyük
Biz de sunuyoruz kısa teslim süresi Terzilik.

Değerli seyahat anıları,
Neden sipariş yapılamaz?

Eğer Eğer ön-temas
Japon personel karşılık elbette mutlu olacak.

IMG_2374_Fotor_Collage

IMG_2376_Fotor_Collage

Değil made-to-sipariş sadece,
Hazır giyim, çanta, cüzdan, şapka ..., ev eşyaları, vb
Biz donanımın bir sanatçısını sunacak.

Ben Vietnam hayat herkes için dinlenme ve rahatlama yerleştirebilirsiniz kim
Sevinç artık yoktur.

Bu Hanoi, Vietnam bulmak zor değil,
"Ne sevimli, basit"
Eğer Clom en Closet gelirseniz
Mutlaka bulacaksınız için ne arıyoruz.


■ Clom Klozet kadar tarifi burada ↓ (harita sayfasını açar)
Clom’s Closetへの地図
■ Clom Klozet günlüğü burada ↓ olduğunu


■ Clom Klozet instagram burada ↓
http://instagram.com/clomscloset
■ ↓ altında bizimle temas kurmaktan çekinmeyin lütfen
TEL (+84) 4 37188233